Praktijkinfo
Globaal medisch dossier
Vaste patiënten kunnen een Globaal Medisch Dossier (GMD) laten opmaken.
Dit wil zeggen dat wij ons engageren om uw dossier op een correcte manier te beheren.
Als u over een GMD beschikt, betaalt uw mutualiteit meer terug bij raadplegingen en huisbezoeken.
Telefonisch contact
Wij proberen de telefonische contacten tijdens de consultaties zoveel mogelijk te beperken.
Onze secretariaatsmedewerkers zullen u verder helpen bij telefonische vragen:
- Houd de boodschap kort en bondig.
- Hun vragen over uw probleem zijn niet uit 'nieuwsgierigheid', wel om u beter te kunnen helpen.
- Als de arts niet aan de lijn kan komen, wordt uw naam genoteerd en bellen wij u nadien terug.
- Vermijd onnodige telefoons door voorschriften, attesten e.d. tijdens uw consult te vragen.
We kunnen niet alles telefonisch inschatten. Indien nodig zal de arts u vragen om alsnog op consultatie te komen.
Tarieven
Alle artsen in de praktijk zijn geconventioneerd.
Dit wil zeggen dat wij de vastgelegde tarieven van de ziekenfondsen respecteren.
Betaling in de praktijk is mogelijk cash of via Payconiq.
Parking
Er zijn meerdere parkeerplaatsen voorzien aan de praktijk.
Er is ook voldoende plaats in de straat om te parkeren.