Praktijkinfo

Globaal medisch dossier

Vaste patiënten kunnen een globaal medisch dossier (GMD) laten opmaken.

Dit wil zeggen dat wij ons engageren om uw dossier op een correcte manier te beheren.

Als u over een GMD beschikt, betaalt uw mutualiteit meer terug bij raadplegingen en huisbezoeken.


Telefonisch contact

Wij proberen de telefonische contacten tijdens de consultatie-uren zoveel mogelijk te beperken.

Onze secretariaatsmedewerkers zullen u verder helpen bij telefonische vragen:

  • Houd de boodschap kort en bondig.
  • Hun vragen over de aard van uw probleem zijn niet uit 'nieuwsgierigheid', wel om u beter te kunnen helpen.
  • Als de arts door drukte niet aan de lijn kan komen, wordt uw naam genoteerd en bellen wij u nadien terug.
  • Probeer onnodige telefoons te vermijden door voorschriften, attesten en aanvragen al tijdens uw raadpleging te vragen.

Wij kunnen niet alles telefonisch inschatten. Indien nodig zal de arts u vragen om alsnog op consultatie te komen.


Tarieven

Alle artsen in de praktijk zijn geconventioneerd.

Dit wil zeggen dat wij de vastgelegde tarieven van de ziekenfondsen respecteren.

Betaling in de praktijk is mogelijk cash of via Payconiq.


Parking

Er zijn meerdere parkeerplaatsen voorzien aan de praktijk. 

Er is ook voldoende plaats in de straat om te parkeren.

Afspraken

  • Gelieve in de voormiddag de artsen niet te storen tenzij bij dringende problemen.
  • Tussen 12:00u en 15:00u zijn we enkel bereikbaar op een noodtelefoon, deze is alleen voor urgente zaken.

Contact